PLAN NABAVE OPĆINE TORDINCI ZA 2016. GODINU

Klasa: 400-02/16-01/12

         Ur. broj: 2188/16-01

Tordinci, 09. veljače 2016.

 

Temeljem članka 20. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi («Narodne novine» broj 90/11, 83/13 i 143/13), i članka 29. Statuta Općine Tordinci („Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije broj: 20/13) Općinsko vijeće Tordinci na sjednici održanoj 09. veljače  2016.  godine donijelo je:

 

                                                                      PLAN NABAVE OPĆINE TORDINCI ZA 2016. GODINU

 

                                                                                                   Članak 1.

Plan nabave Općine Tordinci  donosi se za Proračunsku 2016. godinu, a obuhvaća nabavu roba, usluga i radova, sadrži podatke o predmetu nabave, procijenjenoj  vrijednosti  nabave, vrsti  postupka  javne  nabave, podacima o  sklapanju ugovora ili okvirnog sporazuma, planiranom početku postupka, planiranom početku i  trajanju ugovora.

 

                                                                                                   Članak 2.

Za nabavu čija je procijenjena vrijednost veća od 20.000,00 kuna, a manja od 200.000,00 kuna za robe i usluge odnosno jednaka ili veća od 500.000,00 kuna za radove, u Plan nabave se unose samo podaci o procijenjenoj vrijednosti nabave.

Plan  nabave  se  tijekom  proračunske  godine  može  mijenjati i dopunjavati, a sve izmjene i dopune bit će vidljivo naznačene u odnosu na osnovni Plan nabave, za 2016. godinu.

                                                                                                   Članak 3.

Plan nabave donosi se u roku 60 dana od dana donošenja Proračuna Općine Tordinci za 2014. godinu.

Izmjene i dopune Plana nabave za 2016. godinu objavljuju se 8 dana od dana donošenja.

Općina  Tordinci  kao  javni  naručitelj, Upravi za sustav javne nabave Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva dostavit će podatke        internetskim stranicama na kojima je objavljen Plan nabave, kao i svaku Izmjenu i dopunu Plana nabave za 2016. godinu.

                                                                                                  Članak 4.

Općina Tordinci obvezna je voditi registar ugovora o javnoj nabavi, te podatke iz registra ažurirati svakih 6 mjeseci, te isti objaviti na svojim internetskim stranicama.

                                                                                                  Članak 5.

Općina  Tordinci  može  započeti  postupak javne nabave i prije donošenja Plana nabave za 2016. godinu sukladno Zakonu o javnoj nabavi.

 

                                                                                                  Članak 6.

                                                  PLAN NABAVE ROBA, USLUGA I RADOVA BAGATELNE VRIJEDNOSTI

 

Evid. broj

nabave

Predmet nabave Procijenjena vrijednost

(bez PDV-a)

1. Uredski materijal 16.000,00
2. Energija- javna rasvjeta 100.000,00
3. Plin-lož ulje 40.000,00
4. Motorni benzin i dizel gorivo 43.000,00
5. Reprezentacija 60.000,00
6. Usluge telefona 35.000,00
7. Utrošena voda 15.000,00
  UKUPNO 309.000,00
   

USLUGE

 
1. Usluge tek. invest. održavanja građ. objekata 20.000,00
2. Usluge tek. invest. održavanja postrojenja i opreme 10.000,00
3. Usluge tek. invest. održavanja prijevoznih sredstava 15.000,00
4. Karantensko držanje pasa 16.000,00
5. Čišćenje snijega 25.000,00
6. Deratizacija i dezinsekcija 45.000,00
7. Knjigovodstvene usluge 28.000,00
8. Odvjetničke usluge 45.000,00
  UKUPNO 204.000,00

 

                                                                                                  Članak 7.

Plan nabave za 2016. godinu objavljuje se na internetskim stranicama Općine Tordinci i na oglasnoj ploči Općine Tordinci.

 

 

Predsjednik Općinskog vijeća

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Petar Marić, v.r.